dimecres, 9 de febrer del 2011

Tumbona, repelent i cervessa.

Doncs els que tenen la sort de viure a sota del pont no s'ho munten pas tan malament com ens pensem des de dalt estant. Aquest estiu pot ser vindré un dia amb la meva tumbona de camping, un pot de repelent antimosquits i una caixa de cervesses ben fresquetes. És una de les vistes més boniques de la ciutat. La remor dels cotxes pot ser se sent menys que des del cinquè pis de casa. I el so de l'aigua corrent i els ànecs que van passant de tant en tant dóna com una mena de pau i tranquilitat que no tinc a l'estiu amb les terrasses de sota de la rambla.
Quan he fet la foto estava jo, tot sol. Ja veurem d'aquí al juliol o l'agost si hi haurà lloc...


3 comentaris:

zurruletas ha dit...

Otra fotaza del 15 !!
Cada entrada me sorprendes mas,si señor.
Ya hablaremos para hechar unas birras debajo del puente,sn problema.

isa ha dit...

Tal com ho expliques sembla atractiva la idea, escolta potser les meves vacances en lloc de la platja em vaig a aquest lloc idilic que descrius i m'estalviaré un munt de pasta!!!!!!!!!!!!!!!! cada vegada m'agrada més la idea, ah!!! no ho diguis a més gent perquè sinó tindrem que demanar torn jijiji

Sole ha dit...

I jo perquè no surto? Sota aquest pont tan fantàstic vaig deixar quatre paraules... i a més, també vull venir a fer cerveseta...